Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Helena - 12 augusti 2008 23:41

Idag gick jag till Rusty prick kl 9 som vi hade bestämt. Medan matte drack kaffe så gjorde jag allt som stod i min makt för att Rusty skulle vilja ha mig....bara mig men jag måste säga att han är hemskt svårflörtad. Han bara snurrar runt mig, jag vill ju....äsch, vi tar det sedan!

Jag är i alla fall helt slut av alla försök att få honom dit jag vill så efter vi hade kommit hem däckade jag på golvet. Matte, Lillmatte, minimänniskan och hennes mamma körde iväg men jag brydde mig inte, ville bara sova!

Matte och lillmatte passade på att besöka Lummelundagrottan.

På kvällen kom det gäster och då var det många som klappade mig på magen. Mysigt!

Tjolahopp


Av Helena - 12 augusti 2008 00:11

Jag har hittat en pojkvän, Rusty och han är så snygg! Skulle kunna springa efter honom hela dagen men det är tydligen en massa annat vi ska hitta på oxå.

Det finns så mycket häftigt att hoppa upp på...

...så man kan få en överblick över hela havet!

Detta är krafs...hjälp!! Han ska nog äta upp mig!! Åh det finns så mycket farligt här på gotland...men jag tror minimänniskan är farligast...

...kolla bara....här ska hon anfalla mig, tur matte håller fast henne så hon inte kommer någonstans...hon är livsfarlig!

Inte förrän minimänniskan somnat kunde jag slappna av fast då stack alla ut och lämnade mig kvar inne...heltaskigt!

När jag fick veta att matte och lillmatte hade badat i en varm bubbelpool blev jag lite sur....jag hade faktiskt velat vara med.

Nu längtar jag till i morgon, ska träffa Rusty kl 9 i morgon bitti.

Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards