Direktlänk till inlägg 12 augusti 2008

Jag är kär!!

Av Helena - 12 augusti 2008 00:11

Jag har hittat en pojkvän, Rusty och han är så snygg! Skulle kunna springa efter honom hela dagen men det är tydligen en massa annat vi ska hitta på oxå.

Det finns så mycket häftigt att hoppa upp på...

...så man kan få en överblick över hela havet!

Detta är krafs...hjälp!! Han ska nog äta upp mig!! Åh det finns så mycket farligt här på gotland...men jag tror minimänniskan är farligast...

...kolla bara....här ska hon anfalla mig, tur matte håller fast henne så hon inte kommer någonstans...hon är livsfarlig!

Inte förrän minimänniskan somnat kunde jag slappna av fast då stack alla ut och lämnade mig kvar inne...heltaskigt!

När jag fick veta att matte och lillmatte hade badat i en varm bubbelpool blev jag lite sur....jag hade faktiskt velat vara med.

Nu längtar jag till i morgon, ska träffa Rusty kl 9 i morgon bitti.

Godnatt

 
 
Ingen bild

salma

12 augusti 2008 11:27

Vilken snygg kille du hittat där borta på ön, wow.

 
Ingen bild

Alice

12 augusti 2008 16:10

Vad kul ni ser ut att ha det på Gotland. Lycka till med Rusty imorgon. Han ser ju tuff ut.

 
Ingen bild

PL

12 augusti 2008 17:46

Sicket ställe du hamnat på, en blir lite avis......

 
Ingen bild

Husse

12 augusti 2008 22:27

Oj vad ni ser ut att må bra!

Men vad är detta för semesterflört! Var på din vakt när du umgås med hannar, de kan ha ett och annat att plocka fram bakom charmen.

Hoppas ni har fortsatt tur med vädret och pussa mattarna från oss som får stå ut på hemmaplan.

 
Ingen bild

en beundrare

12 augusti 2008 22:42

Vilken tur du har som träffat en kille.

 
gråben o krölle o intensa

gråben o krölle o intensa

12 augusti 2008 22:59

Kunde du inte hoppa ner i poolen i smyg när människorna var borta? Eller var dom så taskiga så dom låste in dej?
voff puss puss

http://lagottoflickorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 6 oktober 2012 09:18

Jösse!!! Den här bloggen hade jag glömt bort att jag hade. Mats påminde mig i samband med att jag skulle försöka komma ihåg vad valparna som Fia har fått hette. Tittar tillbaka och minns dessa underbara små valpar. Några vet jag var dom finns. En som...

Av Helena - 27 mars 2010 08:52

Valparna växer så det knakar. 5 veckor idag. Här kommer lite bilder, nya och gamla.   Svea, Diesel och Nelly 4 veckor   Svea 3 veckor   Svea och Diesel 3 veckor   Nelly och Diesel 4,5 veckor      Nelly 2 veckor.  ...

Av Helena - 20 februari 2010 07:01

Fia har precis som förra gången varit jätteduktig. Den första valpen föddes i min säng, en tik på 200 gram. Nr 2 ut kom ut 30 min senare även det tik på 220 gram, en kvart senare kom sista valpen, en hane på 220 gram. Nu kan vi andas ut. Puss & Kra...

Av Helena - 20 februari 2010 05:20

Fia har varit duktig och fött en lite tik i min säng :-) Fler är på väg. ...

Av Helena - 14 februari 2010 09:09

Nu är det ingen tvekan om att Fia har bebisar i magen. Det är en otrolig aktivitet av sparkar där inne. Längtar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards