Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av Helena - 30 augusti 2008 08:01

Nu är jag inne på min 3:e vecka och jag vet ännu inte om jag har valpar i magen eller inte. Vissa symtom tyder dock på det. I natt blev jag så himla sugen på något gott och så brukar det inte vara. Jag ville ha ltorkad lunga, och torkad lunga skulle jag  bara hitta. Jag hittade lite i en skål som står på mattes soffbord...jag brukar inte hoppa upp på bord och tjuva (känner andra som gör det) men nu var jag bara tvungen, jätte tvungen! Det var lite svårt att få tag på lungan som låg i skålen så det skramlade till när jag letade...typiskt att matte skulle höra, hon kom upp och jösse vad jag skämdes. Uuuuu, det var så läskigt...matte blev lite arg, men nu är vi vänne igen. Jag tror hon förstår hur jag känner mig,  hon kunde ju oxå känna sug efter saker när hon skulle ha bebisar.

Puss



Ovido - Quiz & Flashcards