Alla inlägg under april 2009

Av Helena - 27 april 2009 21:26

Vems är dessa kritvita ben? Någon som känner igen sig kanske? Mina är det i alla fall inte....kan någon tala om för dom att det finns brun utan sol.

Av Helena - 21 april 2009 23:17

Dubbelchampion närmare bestämt. Dansk och Svensk. Hurra Hurra! Jag vet att Salmas matte har väntat och väntat.

http://salma.bloggagratis.se/

Puss på dig Salma! Du är bäst!

Av Helena - 19 april 2009 19:36

I går lördag höll Ida en kurs i hästvård. Bland annat hur man knoppar och flätar man samt svans.

Några intresserade deltagare tittar på medan Ida visar hur det ska gå till på Herman.

Knoppar!

Flätor!

Herman ser ju inte allt för lycklig ut över sin nya pannluggsfrisyr. Tur den inte är permanent.

Hårfällning när den är som värst tycker vi medan Assa inte bryr sig ett dugg.

Uppvärmning för Maja & Hitch inför dagens hopptävling.

Maja brukar ju rida Mitch men idag reds Mitch av sin ägare Linnea.  Kolla så bra det gick. Rosett och allt!! BRAVO!!

Ser ni likhet med Mitch? Hitch är faktiskt son till Mitch.

P & K

Av Helena - 16 april 2009 16:12

För ett halvår sedan fick Fia sina små valpar, nu vill Fia igen....men inte jag. Minns ni hur det var?

...visst skulle det vara kul att låta henne få en kull till men jag ska nog vänta lite.

Hej hopp!

Av Helena - 13 april 2009 23:20

Så många härliga vårdagar vi har kunnat njuta av i Påsk. Idag blev det en långritt i skogen i trevlig sällskap. (Maja har trollat bort färgen från min mobil så ni får hålla tillgodo med svart/vita foton)

Ida på Marco och Malin på Herman.

Maja på Hitch.

Louise snart på Sunny. Jag bakom kameran på Gullan.

Efter skritt, trav, lite klättring och till slut race i galoppbacken blev det fika i solen.

Malin P, Louise, Malin J, Ida

Bra med flughuva så här i flugfä tider.

Mitch gör oss gärna sällskap vid fika bordet.

Kramar!

Av Helena - 5 april 2009 23:41

Jag förstår verkligen inte var dagarna blir av.

Varje dag går jag upp med en ambition att hinna med såååå mycket.

Varje dag går detta åt pipan.

Saker och ting går sin gilla gång men snart är det kanske något stort på gång. Hoppas allt går enligt planerat.

Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards