Direktlänk till inlägg 13 april 2009

Vår, vår, vår!!

Av Helena - 13 april 2009 23:20

Så många härliga vårdagar vi har kunnat njuta av i Påsk. Idag blev det en långritt i skogen i trevlig sällskap. (Maja har trollat bort färgen från min mobil så ni får hålla tillgodo med svart/vita foton)

Ida på Marco och Malin på Herman.

Maja på Hitch.

Louise snart på Sunny. Jag bakom kameran på Gullan.

Efter skritt, trav, lite klättring och till slut race i galoppbacken blev det fika i solen.

Malin P, Louise, Malin J, Ida

Bra med flughuva så här i flugfä tider.

Mitch gör oss gärna sällskap vid fika bordet.

Kramar!

 
 
Eva

Eva

16 april 2009 08:10

Vilket tekniskt geni Maja är. Jag tror till och med att bilderna blev snyggare i svartvitt. Synd att ni missade äggmålningen och påskmaten men vi får ta igen det sen.
Kram Eva

http://eva-evadesign.blogspot.com

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

17 april 2009 23:16

Håller med Eva, bilderna blir snyggare utan färg.
Trevlig helg
pussar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Helena

18 april 2009 07:58

Undrar om man kan gå till en platkirurg och be dom göra mig färglös. :))))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 6 oktober 2012 09:18

Jösse!!! Den här bloggen hade jag glömt bort att jag hade. Mats påminde mig i samband med att jag skulle försöka komma ihåg vad valparna som Fia har fått hette. Tittar tillbaka och minns dessa underbara små valpar. Några vet jag var dom finns. En som...

Av Helena - 27 mars 2010 08:52

Valparna växer så det knakar. 5 veckor idag. Här kommer lite bilder, nya och gamla.   Svea, Diesel och Nelly 4 veckor   Svea 3 veckor   Svea och Diesel 3 veckor   Nelly och Diesel 4,5 veckor      Nelly 2 veckor.  ...

Av Helena - 20 februari 2010 07:01

Fia har precis som förra gången varit jätteduktig. Den första valpen föddes i min säng, en tik på 200 gram. Nr 2 ut kom ut 30 min senare även det tik på 220 gram, en kvart senare kom sista valpen, en hane på 220 gram. Nu kan vi andas ut. Puss & Kra...

Av Helena - 20 februari 2010 05:20

Fia har varit duktig och fött en lite tik i min säng :-) Fler är på väg. ...

Av Helena - 14 februari 2010 09:09

Nu är det ingen tvekan om att Fia har bebisar i magen. Det är en otrolig aktivitet av sparkar där inne. Längtar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards