Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Helena - 3 augusti 2008 19:11

Dagen börjar oftast med att människorna gör lite diverse sysslor, alla måste hjälpa till...hallo...byxorna håller ju på att trilla av! Aha, jasså, det är modernt.

...sedan finns det tid för lek och stoj...

...innan det är dax att tillbringa ett ex antal timmar i stallet. Lillmatte ska rida sin sommarhäst...

...vissa har tydligen tid att sola och vila...

...andra får träna och trixa...

...på kvällen blir det en stunds avkoppling med lite musik. Skönt!

Visste ni att hästar kan le?

Av Helena - 3 augusti 2008 09:48

m

Här kommer min lillmatte i full galopp...

c

...och här....c

...tjohooooo!!!

Av Helena - 3 augusti 2008 09:25

Jippie! Äntligen kan hon ta lite fina bilder på mig. Fast hon verkar inte ha hunnit det ännu....

Jag har fått en ny kompis eller nästan ett syskon. Det är min extra matte Annika som har köpt en valp. Hon heter Alice och är en liten blandis med bla följande raser i henne. Bichon Frisé, Coton de tuléar, Bichon Havanais, Papillon.

Jag har inte fått träffa henne ännu men det ska jag snart förhoppningsvis göra så jag kan sätta henne på plats, fast det får jag nog inte för matte.

Tjolahopp!

Ovido - Quiz & Flashcards