Direktlänk till inlägg 7 juli 2008

Fotomodell

Av Helena - 7 juli 2008 19:50

Jaha, då har man agerat fotomodell. Kan ju inte påstå det var så värst roligt att posera fram kameran men när man ser resultatet är jag ändå rätt nöjd.

Fotograf www.luciaroed.se


Vov vov

 
 
Larsson & Ymer

Larsson & Ymer

7 juli 2008 23:05

Fia, du är helt enkelt bedårande ! ! !

Den blicken du har på första bilden...OBETALBAR!!!

Ymer säger att han inte mött en läckrare tik och undrar om han har chans på en date?
Bara en endaste...en liten...snälla...

http://www.ymer.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Husse

8 juli 2008 01:11

Fia, om du växer till dig kan du få en roll som vargen i Bamse, klara likheter i hoppbilden. Du får käka lite dunderhonung.

 
Ingen bild

Fia

8 juli 2008 08:59

Larsson & Ymer: Självklart har du en chans på en date, ska vi ta den när jag är i höglöp kanske? :-)
Så fort vi har vägarna förbi lovar jag att höra av mig.

 
Ingen bild

Din extramatte

8 juli 2008 09:26

Jättefina bilder Fia. Kram!

 
gråben o krölle o intensa

gråben o krölle o intensa

10 juli 2008 01:25

Vilken härlig flygande hund du är. Sånt gillar vi, fart och fläkt.
Voff puss puss

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Athena med mamma

12 juli 2008 10:32

Hej Fia gumman. Så roligt att du har en bloggsida. Då ska vi läsa om dina roliga dagar här...
Kramar till er alla

 
Ingen bild

Fias Husse

16 juli 2008 00:00

Skärpning Fia. Putsa tassarna och fläk dig över tangentbordet - vad händer i din vardag?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 6 oktober 2012 09:18

Jösse!!! Den här bloggen hade jag glömt bort att jag hade. Mats påminde mig i samband med att jag skulle försöka komma ihåg vad valparna som Fia har fått hette. Tittar tillbaka och minns dessa underbara små valpar. Några vet jag var dom finns. En som...

Av Helena - 27 mars 2010 08:52

Valparna växer så det knakar. 5 veckor idag. Här kommer lite bilder, nya och gamla.   Svea, Diesel och Nelly 4 veckor   Svea 3 veckor   Svea och Diesel 3 veckor   Nelly och Diesel 4,5 veckor      Nelly 2 veckor.  ...

Av Helena - 20 februari 2010 07:01

Fia har precis som förra gången varit jätteduktig. Den första valpen föddes i min säng, en tik på 200 gram. Nr 2 ut kom ut 30 min senare även det tik på 220 gram, en kvart senare kom sista valpen, en hane på 220 gram. Nu kan vi andas ut. Puss & Kra...

Av Helena - 20 februari 2010 05:20

Fia har varit duktig och fött en lite tik i min säng :-) Fler är på väg. ...

Av Helena - 14 februari 2010 09:09

Nu är det ingen tvekan om att Fia har bebisar i magen. Det är en otrolig aktivitet av sparkar där inne. Längtar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards