Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Helena - 27 juli 2008 00:18


.............varje gång Husse sticker med bilen för att fiska. När han sticker med bilen tror jag att han glömt mig och att jag får stanna här tills han kommer om ett halvår eller så.


Idag sa jag ifrån.


Jag fick följa på fiske - om jag lovade att vara lydig och inte hoppa i vägen för den vassa kroken som husse skickar fram o tillbaka genom luften. Jag fick korv när vi kom hem o grillade. Jag var lydig.


Det roligaste med fisket var att hoppa över vattnet och balansera på stenarna för att komma till rätt plats. Jag täffade alla stenar perfekt och trillade aldrig i. Husse träffade oxå rätt men en gång var han så tung så stenen välte. Husse blev blöt - och lite arg.


Jag kan fiska!


Hopp o plask!


Ovido - Quiz & Flashcards