Alla inlägg den 19 juli 2008

Av Helena - 19 juli 2008 22:00

... så jag fick följa till Mattes syster som har två katter. Mina instinkter sa mig att jag måste hålla koll på de två kisarna hela tiden - jag kunde bara inte slappna av (hel kväll, hel natt, hel förmiddag - ständigt på helspänn). Matte är jobbig för hon låter mig inte sätta fart efter de filurna - så fort jag är på språng gör hon ett väsande ljud i från sig och något i min kropp gör att jag bara lyder fast jag egentligen inte vill - JAG MÅSTE VERKLIGEN LÄRA MIG OLYDNAD! Var kan man gå en sådan kurs?


Hur eller hur, nu är vi hemma igen men ryktet säger att jag skall resa med Husse till norra Dalarna en sväng och Matte skall stanna hemma o jobba. Vi får se hur det blir - den separationen får jag bekymra mig för någon annan dag för nu skall jag hårdsova - bäst att se riktigt grym ut i sömnen så ingen vågar väcka mig, God Natt!

Ovido - Quiz & Flashcards