Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Jag och mina bebisar har flyttat!

Av Helena - 30 oktober 2008 22:16

Tja, inte så långt förstårs. Tvärs över vardagsrummet, in i en bra hörna. Husse tyckte det var en perfekt inhägnad för valparna. Husse upptäckte en stor fördel med valphagen eftersom det gick att stänga in matte och lillmatte i där, husse fick nu möjlighet att sappa mellan ALLA kanaler på tv:n och slapp därmed se Dr Phil och Hanna Montana.

Vad inte ledsna för det matte och lillmatte, jag har något som är mycket mer fantastiskt att titta på. Kolla på Lillan:

Och på Rottis som är så söt att jag måste lägga ut 2 bilder på henne.

First!

Brunett!

Och så enda killen i Valpskaran...Hannes!

Tjingeling!

 
 
Ludmilla

Ludmilla

30 oktober 2008 23:00

Som dina ungar har vuxit. Du undrade hur gamla min är. Dom blir 4 veckor på lördag. Dom äter mat så det står härliga till och låter !!!!! Bara vänta tills dina blir lika gamla, då får du hålla för öronen
Puss på dej mammasyster

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Tessan med voffsar

30 oktober 2008 23:32

Tänk som dom växer dom små liven...visst är det tusen gånger bättre att titta på en TV!
Fia din butik är ju jätte fin...men bra att du har matte som hjälper dig;)
Pussa på alla dina små bebbar och puss till dig med Fia!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 6 oktober 2012 09:18

Jösse!!! Den här bloggen hade jag glömt bort att jag hade. Mats påminde mig i samband med att jag skulle försöka komma ihåg vad valparna som Fia har fått hette. Tittar tillbaka och minns dessa underbara små valpar. Några vet jag var dom finns. En som...

Av Helena - 27 mars 2010 08:52

Valparna växer så det knakar. 5 veckor idag. Här kommer lite bilder, nya och gamla.   Svea, Diesel och Nelly 4 veckor   Svea 3 veckor   Svea och Diesel 3 veckor   Nelly och Diesel 4,5 veckor      Nelly 2 veckor.  ...

Av Helena - 20 februari 2010 07:01

Fia har precis som förra gången varit jätteduktig. Den första valpen föddes i min säng, en tik på 200 gram. Nr 2 ut kom ut 30 min senare även det tik på 220 gram, en kvart senare kom sista valpen, en hane på 220 gram. Nu kan vi andas ut. Puss & Kra...

Av Helena - 20 februari 2010 05:20

Fia har varit duktig och fött en lite tik i min säng :-) Fler är på väg. ...

Av Helena - 14 februari 2010 09:09

Nu är det ingen tvekan om att Fia har bebisar i magen. Det är en otrolig aktivitet av sparkar där inne. Längtar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards