Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Helena - 19 oktober 2008 09:49

Hej på Er! Matte har varit snäll och skrivit åt mig när jag har haft fullt upp med mina valpar. Nu klarar de sig lite mer på egen hand och jag har börjat hoppa ur valplådan så nu kan jag börja blogga igen. I morse chockade jag husse och matte med att hoppa upp i deras sängar, pussade dem som jag brukar, busade lite i täcket som jag brukar och nu kommer jag ihåg hur mysigt det är.

Jag har haft lite problem med feber och mjölkstockning i mina främre bröst men tack vare Martins (lagottouppfödare) goda tips till matte igår har jag redan blivit bättre. SUPERTACK!!!

Vad tycker ni om min slimmade kropp? Jag känner mig lätt som en plätt. Nu ska jag börja bygga upp lite muskler igen. Lite fett på benen hade inte skadat.

Valparna växer verkligen fort, de har snart dubblat sin vikt. Inte så konstigt med tanke på hur ofta och mycket de äter. Det känns som de snart har vuxit om mig!

Pussar och kramar till er alla. TACK för alla inlägg och hälsningar! Fia

Ovido - Quiz & Flashcards