Direktlänk till inlägg 12 oktober 2008

Ännu inga bebisar.

Av Helena - 12 oktober 2008 21:26

Jag skrev just ett långt inlägg med bilder och allt men så råkade min lilla tass trycka på fel knapp och allt försvann, nu orkar jag inte skriva om allt igen. Kortfattat kan jag bara berätta att jag var på födelsedagskalas igår och fick massa godsaker att tugga på.


Idag har jag varit hos mattes bästa granne medan matte, husse lillmatte och lillhusse åkte till Kekås i Ullared. Mann och hennes man Bosse har passat både mig och Astrid. Astrid passade på att smita lite och satte dem i arbete genom att vara svårfångad. Själv stod jag och beskådade det hela med ett leende.


Nu är matte jättetrött. Hon har gått och lagt sig och jag tänker krypa ner till henne och gosa lite.


Goskramar



 
 
Ludmilla

Ludmilla

12 oktober 2008 22:46

Men nu får du snart trycka ut dina ungar annars spricker du nog. Vi tänker på dej
Valpispussar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Fia

13 oktober 2008 10:48

Ludmilla: Ja, det tycker min matte oxå. Idag är det 59 dagar från första parningen. Mitt midjemått är nu 54 cm. Jag vet inte riktigt vad mitt normala midjemått ligger på men det är nog omkring 35-40 cm så jag har ökat en del.
Trötta kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 6 oktober 2012 09:18

Jösse!!! Den här bloggen hade jag glömt bort att jag hade. Mats påminde mig i samband med att jag skulle försöka komma ihåg vad valparna som Fia har fått hette. Tittar tillbaka och minns dessa underbara små valpar. Några vet jag var dom finns. En som...

Av Helena - 27 mars 2010 08:52

Valparna växer så det knakar. 5 veckor idag. Här kommer lite bilder, nya och gamla.   Svea, Diesel och Nelly 4 veckor   Svea 3 veckor   Svea och Diesel 3 veckor   Nelly och Diesel 4,5 veckor      Nelly 2 veckor.  ...

Av Helena - 20 februari 2010 07:01

Fia har precis som förra gången varit jätteduktig. Den första valpen föddes i min säng, en tik på 200 gram. Nr 2 ut kom ut 30 min senare även det tik på 220 gram, en kvart senare kom sista valpen, en hane på 220 gram. Nu kan vi andas ut. Puss & Kra...

Av Helena - 20 februari 2010 05:20

Fia har varit duktig och fött en lite tik i min säng :-) Fler är på väg. ...

Av Helena - 14 februari 2010 09:09

Nu är det ingen tvekan om att Fia har bebisar i magen. Det är en otrolig aktivitet av sparkar där inne. Längtar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards