Direktlänk till inlägg 23 september 2008

Kolla min mage!

Av Helena - 23 september 2008 19:25

Syns det att jag har bebisar i magen? Ber om ursäkt för en mindre fördelaktig bild på mig men det är så härligt att få fläka ut sig och blotta magen! Jag börjar få riktiga tuttar, d-kupa snart?

 

Annars går livet sin gilla gång. Jag mår bra, kan fortfarande hoppa och studsa, göra lite konster...bara jag får min lunga så gör jag vad som helst. Lite problem är det att putsa sig på intima ställen, klia sig på magen, kura ihop sig som en boll när man ska sova men det är kära problem.


Katten Astrid och jag är fortfarande inte superkompisar men vi är inte ovänner heller. Hon har sina divafasoner, som att hon knatar omkring på köksbordet (som inte jag får) ligger på tv:n i köket och spanar in oss. När hon blir större kommer hon väl täcka hela tv:n.


Jag träffade förresten min stora kärlek igår (han som är far till mina bebisar). Jag blev så glad! <3 Puss på dig!


Matte har fått hem massa nya roliga pryttlar. Bland annat en ryggsäck som jag bär mitt levergodis och bajspåsar i. Mycket praktiskt eftersom den även fungerar som sele. Jag med hängbuk!! Hih


Puss och kram! 


 
 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

23 september 2008 22:43

Du har den sötaste bebbemage vi har sett, och vi har sett många ska du veta. Det blir så gosiga valpar med en sån mage
Voff o pussar.

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

salma

24 september 2008 10:45

Men Fia vilken tjockis du är =). Jag längtar tills det här med valparna är över så vi kan busa som vanligt igen. Men det blir säkert lagom tills jag ska löpa och blir på dåligt humör *suck*

 
salma

salma

30 september 2008 21:38

Hörru Fia-lotta nu har du legat där och fläkt dig länge nog. Den magen du har på bilden är ju INGET jämfört med hur du ser ut nu. För att inte tala om tuttarna....

http://salma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Fia

1 oktober 2008 08:33

Ja, ja!!! ja e ju trööööött! Min matte har tagit nya bilder på mig så det e på g.
Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 6 oktober 2012 09:18

Jösse!!! Den här bloggen hade jag glömt bort att jag hade. Mats påminde mig i samband med att jag skulle försöka komma ihåg vad valparna som Fia har fått hette. Tittar tillbaka och minns dessa underbara små valpar. Några vet jag var dom finns. En som...

Av Helena - 27 mars 2010 08:52

Valparna växer så det knakar. 5 veckor idag. Här kommer lite bilder, nya och gamla.   Svea, Diesel och Nelly 4 veckor   Svea 3 veckor   Svea och Diesel 3 veckor   Nelly och Diesel 4,5 veckor      Nelly 2 veckor.  ...

Av Helena - 20 februari 2010 07:01

Fia har precis som förra gången varit jätteduktig. Den första valpen föddes i min säng, en tik på 200 gram. Nr 2 ut kom ut 30 min senare även det tik på 220 gram, en kvart senare kom sista valpen, en hane på 220 gram. Nu kan vi andas ut. Puss & Kra...

Av Helena - 20 februari 2010 05:20

Fia har varit duktig och fött en lite tik i min säng :-) Fler är på väg. ...

Av Helena - 14 februari 2010 09:09

Nu är det ingen tvekan om att Fia har bebisar i magen. Det är en otrolig aktivitet av sparkar där inne. Längtar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards