Alla inlägg den 3 september 2008

Av Helena - 3 september 2008 22:41

...kommer de att se ut som mig när jag var liten då?

Här tränar matte mig på ligg när jag var 9 veckor

 

Jag!!!

Min mamma!!


Av Helena - 3 september 2008 21:44

Lite tung i magen verkar jag vara. Idag skulle jag hoppa upp i mattes knä som jag brukar göra men i stället för att hamna uppe i hennes knä kraschade jag in i hennes ben och studsade tillbaka och ner på golvet. Jag hörde hur det fnittrades från Salmas matte som råkade se när detta hände. Det bjuder jag på! :-)

Annars mår jag bra. Matte klämmer och känner på mig i ett för att se om hon kan komma fram till om jag har valpar i magen eller inte. Hon har ännu inte kommit fram till vilket. Med tanke på min klumpighet just nu tror jag att det är något som hör samman med bebisar i magen.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards