Alla inlägg den 6 september 2008

Av Helena - 6 september 2008 20:33

Vov vov på er mina vänner! Här händer det alltid nått. I fredags hade vi Alice hos oss. Vi passade henne medan hennes matte var iväg några timmar. Sicken busunge, hoppas inte mina valpar kommer bli så vilda...det var skitjobbigt! Min matte däremot tyckte hon var hur gullig och rar som helst för det hörde jag på hennes gulligull snack. 

 När matte och lillmatte kom hem från stallet hade de något svart lurvigt i famnen och jag blev genast intresserad. DET VAR EN KATTUNGE!

En väldigt liten sådan som matte kallar Astrid. Det verkar som hon ska stanna ett tag för det har installerats kattlådor, katthus, mat och leksaker i storarummet. Jag gillar henne JÄTTEMYCKET!!! Men....hon gillar inte mig. :-(

Hon bara fräser åt mig, jag pratar (gnyr) och försöker tala om för henne att hon inte ska vara rädd för mig men hon tycks inte förstå hundspråk.  Jag hoppas hon snart kommer att förstå att jag inte är farlig. Hon är verkligen söt och gillar att leka med små bollar. 

Mjau! 


Ovido - Quiz & Flashcards