Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Äntligen har jag fått tillbaka min dator!

Av Helena - 25 november 2008 14:01

Nu kan jag åter blogga. Antar att MÅNGA har saknat mig och mina inlägg. Matte är ju inte så skojig som jag. Hönor!!! Vem vill se på hennes gamla hönor? Inte jag i alla fall. Kolla här i ställe!

Kom igen mamma så busar vi lite undrar lillan...

...jag busar hellre med husse. Vill du ha en kyss eller 2?

Min bästa kompia är dl måttet...jag har inte så stora krav som mina syskon säger First!

Hannes heter jag och är fortfarande störst kanske även bäst och vackrast!

Smilla heter jag och snart ska jag få komma till mitt nya hem...åh, längtar för min nya matte verkar så himla snäll!

Siri heter jag och stannar hos min mamma för alltid.

Pussar och kramar från oss!

 
 
Ingen bild

Smillas nya matte

25 november 2008 21:53

Tack Fia det värmer, MYCKET... Vad jag... längtar tills Smilla är hos mig,hon kommer att få det jätte bra och du kommer att få träffa henne då och då. Kramar Ingela

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

25 november 2008 22:59

JAAAA så vi har saknat dej och ungarna. Äntligen kan vi titta på er. Ni är bara för gulliga.
gullepussar

http://lagottoflickorna

 
Bibsan

Bibsan

25 november 2008 23:04

Phuu, vilka fina små sötnosar, ja valparna , inte hönorna, Hur gamla är de små nu?
Vilken söt aussievalp!
Bibsan

http://www.bellagoto.se

 
Ingen bild

Fia

26 november 2008 09:37

Ingela: Jag är inte ett dugg orolig.

Bibsan: 6 veckor igår. Vilda och galna men ack så goa och söta.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 6 oktober 2012 09:18

Jösse!!! Den här bloggen hade jag glömt bort att jag hade. Mats påminde mig i samband med att jag skulle försöka komma ihåg vad valparna som Fia har fått hette. Tittar tillbaka och minns dessa underbara små valpar. Några vet jag var dom finns. En som...

Av Helena - 27 mars 2010 08:52

Valparna växer så det knakar. 5 veckor idag. Här kommer lite bilder, nya och gamla.   Svea, Diesel och Nelly 4 veckor   Svea 3 veckor   Svea och Diesel 3 veckor   Nelly och Diesel 4,5 veckor      Nelly 2 veckor.  ...

Av Helena - 20 februari 2010 07:01

Fia har precis som förra gången varit jätteduktig. Den första valpen föddes i min säng, en tik på 200 gram. Nr 2 ut kom ut 30 min senare även det tik på 220 gram, en kvart senare kom sista valpen, en hane på 220 gram. Nu kan vi andas ut. Puss & Kra...

Av Helena - 20 februari 2010 05:20

Fia har varit duktig och fött en lite tik i min säng :-) Fler är på väg. ...

Av Helena - 14 februari 2010 09:09

Nu är det ingen tvekan om att Fia har bebisar i magen. Det är en otrolig aktivitet av sparkar där inne. Längtar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards