Alla inlägg den 14 november 2008

Av Helena - 14 november 2008 22:55

Mina valpar växer fort och de blir busigare och busigare för varje dag. Jag själv börjar hitta mitt forna jag. Det börjar bli skoj att träna trix och trick!

Annars händer det ju inte så mycket för min del. Det mesta handlar om att vara mina bebisar till lags och så fort jag närmar mig dom slänger de sig efter mina tuttar och hänger sig kvar.

2 st är ok men det är jobbigt när det är en hel klase valpar som hängt sig kvar.

Det finns dock stunder där de inte suttar på mina tuttar...

och då får mattes fot duga. Eller...

...på en leksak som liknar syrran Smilla (fd Rottis).

Valpar har börjar att busa med mig vilket är småroligt ibland men oftast rätt jobbigt...

...egentligen är det ju jag som ska räcka ut tungan men här tror Smilla att JAG är den som är utelåst...ja ja, låt hon tro det :-)

Några ligger i valplådan och gymnastiserar...

...öh, ursäkta, hade visst lite hår under armarna...

First är en liten försynt stumpa. Medan de andra rycker och sliter i varandra sitter hon och tittar på med ett slokande öra.

Godnatt pussar från oss!

Ovido - Quiz & Flashcards