Direktlänk till inlägg 18 november 2008

Lyxsvit!

Av Helena - 18 november 2008 20:54

Jaha, då har man lämnat skåne och hamnat i Borlänge. Saknar redan de där hemma, speciellt de små valparna. De lär ha vuxit en del på en vecka.

Nu har vi 5 trevliga och lärorika dagar framför mig tillsammans med Annika. www.adsekehundskola.se

Vi ska nu bli proffs på klickerträning och det ska vi bli genom att klicka hönor!! Ja, jag vet, det låter inte klokt men det ska tydligen vara en superutbildning så det är väl bara att hänga på. Mer om detta i morgon.

Nu njuter vi av en stilla kväll i vår lyxsvit. Ni ser ju själva så mysigt det ser ut. Sängarna är rena lyxen, visserligen inte höj och sänkbara men supersköna att sitta och blogga i.

Godnatt!

 
 
Ofelia

Ofelia

18 november 2008 21:19

Det låter spännande, lycka till med hönklickandet.

http://www.lagotto-ofelia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ömonkan

18 november 2008 21:35

Det ante mig att du ska passa på att ligga i sängen och äta praliner nu när du inte ska jobba i affären. Själv har jag fullt upp med repning av både danssteg och sångtexter, men kul är det. Kram

 
Ingen bild

Maja

18 november 2008 22:06

Jaha, du saknar valparna. Jag saknar inte dig heller, MEN, jag vill ha plattången, clerasilet o de andra prylarna du stack med. BLÄ!

 
Ingen bild

Helena

18 november 2008 22:22

Maja...lilla stumpan!! Puss. Älskar dig!!

 
Ingen bild

Fia

18 november 2008 22:42

Hej Matte, ser ut såm du har det kallt på rummet. Du skall visst såva med pälsen påtagen ser det ut som. Tips:när det blir svalt framåt natten kan du kliva ner på golvet å fortsätta såva. Valplingarna är besvärliga, men det fattar du säkert.

Sov gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 6 oktober 2012 09:18

Jösse!!! Den här bloggen hade jag glömt bort att jag hade. Mats påminde mig i samband med att jag skulle försöka komma ihåg vad valparna som Fia har fått hette. Tittar tillbaka och minns dessa underbara små valpar. Några vet jag var dom finns. En som...

Av Helena - 27 mars 2010 08:52

Valparna växer så det knakar. 5 veckor idag. Här kommer lite bilder, nya och gamla.   Svea, Diesel och Nelly 4 veckor   Svea 3 veckor   Svea och Diesel 3 veckor   Nelly och Diesel 4,5 veckor      Nelly 2 veckor.  ...

Av Helena - 20 februari 2010 07:01

Fia har precis som förra gången varit jätteduktig. Den första valpen föddes i min säng, en tik på 200 gram. Nr 2 ut kom ut 30 min senare även det tik på 220 gram, en kvart senare kom sista valpen, en hane på 220 gram. Nu kan vi andas ut. Puss & Kra...

Av Helena - 20 februari 2010 05:20

Fia har varit duktig och fött en lite tik i min säng :-) Fler är på väg. ...

Av Helena - 14 februari 2010 09:09

Nu är det ingen tvekan om att Fia har bebisar i magen. Det är en otrolig aktivitet av sparkar där inne. Längtar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards