Direktlänk till inlägg 11 november 2008

Bildkavalkad!

Av Helena - 11 november 2008 20:01

Idag blir det mycket bilder och lite text. Håll till godo!

Här ser jag lite bedjande på matte och hoppas hon ska rädda mig från mina glupska valpar genom att ge dem något annat att äta.

När valparna är mätta och glada blir det mycket bus.

Kom igen då syrran, försök att komma upp i lådan om du kan....

...kämpa lite då syrran...

...nä du, den sidan fungerar inte heller....jag är blixtsnabb...

...nuuuu ska jag hugga dig med mina vargtänder...

....och jag ska hugga människan....

...jag bits inte i alla fall!

Och så några extrabilder...


Valp pussar!

 
 
pia

pia

11 november 2008 21:57

Håller med om att bilder säger mer än ord. Så vansinnigt söta dom är dom små trollungarna
Puss

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Pompe, Mojje och Sessan

12 november 2008 17:33

Så mysiga, goa och alldeles underbara. Snart får väl vi "ligister" kanske träffa dem in live....Vi har en del bus och olydnad att lära ut he he he..

 
salma

salma

12 november 2008 21:16

Helt otroligt att man kan vara så söt utan att vara en Lagotto ;-). Men det är klart mamma Fia är ju inte så pjåkig hon heller.

http://salma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

chinos matte

13 november 2008 17:00

Hej på er har inte varit inne på hemsidan på länge och fick se dessa underbara små liv
vad kul och grattis. Anneli och Chino

 
Ingen bild

Alice

13 november 2008 18:45

Hej Fia och alla busiga valpar. Om du vill så kan jag visa dina valpar några bustrick.
Hälsa din familj att min husse kommer hem över helgen. Det ska bli kul.

 
Pson

Pson

14 november 2008 15:53

Hur orkar du med dem? De ser helt vilda (och helt bedårande) ut! Sally fick varken valpar el aliens...så nu gäller bantning! Kommer snart & spanar in underverken live!
Kramiz

http://ida3h.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 6 oktober 2012 09:18

Jösse!!! Den här bloggen hade jag glömt bort att jag hade. Mats påminde mig i samband med att jag skulle försöka komma ihåg vad valparna som Fia har fått hette. Tittar tillbaka och minns dessa underbara små valpar. Några vet jag var dom finns. En som...

Av Helena - 27 mars 2010 08:52

Valparna växer så det knakar. 5 veckor idag. Här kommer lite bilder, nya och gamla.   Svea, Diesel och Nelly 4 veckor   Svea 3 veckor   Svea och Diesel 3 veckor   Nelly och Diesel 4,5 veckor      Nelly 2 veckor.  ...

Av Helena - 20 februari 2010 07:01

Fia har precis som förra gången varit jätteduktig. Den första valpen föddes i min säng, en tik på 200 gram. Nr 2 ut kom ut 30 min senare även det tik på 220 gram, en kvart senare kom sista valpen, en hane på 220 gram. Nu kan vi andas ut. Puss & Kra...

Av Helena - 20 februari 2010 05:20

Fia har varit duktig och fött en lite tik i min säng :-) Fler är på väg. ...

Av Helena - 14 februari 2010 09:09

Nu är det ingen tvekan om att Fia har bebisar i magen. Det är en otrolig aktivitet av sparkar där inne. Längtar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards