Direktlänk till inlägg 4 november 2008

3 veckor är mina valpar nu.

Av Helena - 4 november 2008 21:09

Oj vad tiden går fort! Nu är det 3 veckor sedan jag klämde ut 5 st valpar. Allt är bra med dem och jag tar massor av kort men de far omkring så hemskt så jag lyckas bara få bra skärpa när de sover. Här kompissover Lillan och Rottis som har ett nytt hem klart. Jag är nöjd med var hon kommer att hamna och jätteskoj att jag med all säkerhet kommer att träffa Rottis som nu är omdöpt till Smilla.

Jag själv mår bra men är vrååååålhungrig hela tiden. Matte har börjat träna mig igen och då får jag massa godis, mums,mums. Hon har fått en massa inspiration av Lena som har världens duktigaste västgötaspetsar, www.ymer.bloggagratis.se 

De kan en massa roliga trick men jag tror inte de kan detta.

Jag är världsbäst på att spela totalt jättedöd! Just nu är det inte så vackert att titta på när tuttarna ser ut som degklumpar men men, det får ni stå ut med.

Pussar och kramar

 
 
Ludmilla

Ludmilla

5 november 2008 13:46

Inte så konstigt att du är helt utslagen. Är det någon mer än vi mammor som förstår vilket jobb det är med bebbar?
bebbepussar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Smillas nya matte

8 november 2008 15:17

Tack för det fina du skev... Jag lovar att bra kommer det att bli. Man går i väntans tider. Fia du är en duktig Mamma. Många kramar till er...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 6 oktober 2012 09:18

Jösse!!! Den här bloggen hade jag glömt bort att jag hade. Mats påminde mig i samband med att jag skulle försöka komma ihåg vad valparna som Fia har fått hette. Tittar tillbaka och minns dessa underbara små valpar. Några vet jag var dom finns. En som...

Av Helena - 27 mars 2010 08:52

Valparna växer så det knakar. 5 veckor idag. Här kommer lite bilder, nya och gamla.   Svea, Diesel och Nelly 4 veckor   Svea 3 veckor   Svea och Diesel 3 veckor   Nelly och Diesel 4,5 veckor      Nelly 2 veckor.  ...

Av Helena - 20 februari 2010 07:01

Fia har precis som förra gången varit jätteduktig. Den första valpen föddes i min säng, en tik på 200 gram. Nr 2 ut kom ut 30 min senare även det tik på 220 gram, en kvart senare kom sista valpen, en hane på 220 gram. Nu kan vi andas ut. Puss & Kra...

Av Helena - 20 februari 2010 05:20

Fia har varit duktig och fött en lite tik i min säng :-) Fler är på väg. ...

Av Helena - 14 februari 2010 09:09

Nu är det ingen tvekan om att Fia har bebisar i magen. Det är en otrolig aktivitet av sparkar där inne. Längtar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards