Alla inlägg under januari 2009

Av Helena - 8 januari 2009 08:03

Nu när jag änligen ska ladda ner bilder stängs sidan ner....varje gång. Jag kommer så långt som att få upp min bildmapp men sekunden efter stänger den mappen + bloggasidan ner.....grrrrrrr. Undrar om det är ett allmänt fel eller det är min dator som är knäpp?

Får väl ta en gammal bild så länge...för 12 veckor sedan damp dessa små underverk ner.

Av Helena - 7 januari 2009 07:48

För den som aldrig har hört en missnöjd valp kan jag här med största nöje dela med mig av den varan.


Av Helena - 6 januari 2009 10:57

Ja, det tar mycket tid att fostra min dotter, jag har varit dålig på att blogga....som vanligt! Nåja, här är en lite dålig film på vad jag har lärt Siri. Matte hjälper mig medan jag filmar :-)


Ovido - Quiz & Flashcards