Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Helena - 26 januari 2009 22:13

Jag gjorde ett litet misstag idag. Matte lämnade mig och Siri ensamma en stund och det gillar vi inte. Jag brukar sysselsätta mig med att undersöka köksbordet, där brukar det alltid ligga något gott man kan tugga i sig som någon i familjen glömt att plocka bort.

Så även denna gång...jag blev glad när jag hittade något att tugga på....jag tuggade och tuggade men plötligt hände något...det började brinna i min mun, jag försökte släcka branden genom att dricka några liter vatten men det hjälpte inte.....uuuuuu, nu mådde jag inte riktigt bra.

När matte kom hem var mitt misstag avslöjat, jag hade nämligen kräkt upp det jag hade hittat på köksbordet tillsammans med allt vatten....

ÄT ALDRIG DETTA!!! Jag lovar, det är INTE gott!





Eldiga pussar!





Ovido - Quiz & Flashcards