Alla inlägg den 25 december 2008

Av Helena - 25 december 2008 09:13

Jag började dagen med att ta det väldigt lugnt medan min matte och lillmatte åkte till stallet för att rida men först måste det mockas och ryktas. Matte slingrade sig undan grovgörat för att fixa fika så länge....trodde hon!!

så här ser ett kök ut i ett aktivt ridhus:-)

Så det blev lite grovgöra för matte oxå, men fint och mysigt blev det inför fikastunden.

Efter fikapaus skulle Maja rida...och matte!!!! Men hallå....ska det där vara stiligt?

hm...nja, jag vet inte riktigt...men hon är ändå rätt duktig. Kolla här hoppar hon på en höjd som är respektingivande...40 cm...hihi

Fast jag tror ändå att Maja står för dagens hopp på 85 cm....snacka om klassskillnad!

Min duktiga lillmatte!!!

Efter denna förmiddag var det då äntligen dax att fira JUL!

Både jag och Siri fick paket när alla människorna skulle äta sin julmat. Siri hade inte riktigt koll på vad man skulle göra med paketen.

Jaha, det var det. Några andra kort blev inte tagna. Det är lite stressigt på julafton och man blir ju så himla trött av all mat och stoj men KUL det hade vi alla.

deckade nissar och hundar!

GOD FORTSÄTTNING ALLA VÄNNER!! Julpussar från oss.

Ovido - Quiz & Flashcards