Alla inlägg den 14 december 2008

Av Helena - 14 december 2008 09:02

Livet rullar på. Jag har 3 stycken valpar kvar. Iris (den bruna) ska ju vara kvar men de andra vildbattingarna är fortfarande till salu. Det verkar som människorna har massa annat att göra just nu än att köpa valpar. Nåja, det fungerar riktigt bra ändå.


Nu ska vi se vad vi kan hitta här?

Vad vad det för ljud? En gris?

Aha! En härlig människa som ligger och sover!

Nu ska vi väcka honom, jag ska försöka ta det lite lugnt.

Hallo...vakna, vill du att jag ska hjälpa dig att rensa snorkråkor?

Eller vill du bara ha en kyss?

Usch....jag sitter här och kollar  läget bara, det passar mig.

Eller så kan man busa med brorsan.

Tjena syrran...vad tycker du om mina schyssta gaddar?

Här är Maja människovalp. Hon kan oxå skaka pälsen!

Pussar och kramar!

Ovido - Quiz & Flashcards