Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

Sorry!

Av Helena - 15 mars 2009 08:03

Usch sicka usla bloggare jag och Fia är. Nu äntligen får jag tummarna loss för att skriva några rader.

Det har varit fullt upp som vanligt. All vår lediga tid går åt till sådant som är roligt och just nu tycker vi om att vara i stallet. Jag rider och Fia springer omkring, hittar på bus och leker med hundkompisar. Här har hon busat upp på lilla söta Fatimas rygg som är mjuk och skön att ligga på.

Efter en härlig dag i stallet och en långritt i skogen fixade jag och Maja till en mysig melodifestival kväll här hemma. Eftersom Mats inte var hemma tyckte vi att det skulle passa bra med en liten "tjejträff". Vi bullade upp med massor av kaffe och godis.

Jag, Malin, Sanna, Olivia, Linnea, Maja och Ida men..hm, vem är tjejen i det blonda långa håret???!!!!

Trevlig hade vi i alla fall trots att Malin gjorde allt för att pina oss med sina magiska fingrar.

Kramar

 
 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

17 mars 2009 21:25

Oj, en alldeles egen hästfäll att gosa i. Avundsjuka blir vi
pussar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Malin

18 mars 2009 21:47

Hm... man kan tro att jag, under ytan, är en ond människa... Vill pina och plåga mina vänner... Men jag gör det bara för att jag vill ert bästa och det brukar kännas lite bättre efteråt! :)
Kram

 
Ingen bild

Helena

19 mars 2009 08:51

Strövel: Ja, Fia har det bra hon. Stallet är favoritplatsen.

Malin: Puss och Kram :-) Du är bäst!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 6 oktober 2012 09:18

Jösse!!! Den här bloggen hade jag glömt bort att jag hade. Mats påminde mig i samband med att jag skulle försöka komma ihåg vad valparna som Fia har fått hette. Tittar tillbaka och minns dessa underbara små valpar. Några vet jag var dom finns. En som...

Av Helena - 27 mars 2010 08:52

Valparna växer så det knakar. 5 veckor idag. Här kommer lite bilder, nya och gamla.   Svea, Diesel och Nelly 4 veckor   Svea 3 veckor   Svea och Diesel 3 veckor   Nelly och Diesel 4,5 veckor      Nelly 2 veckor.  ...

Av Helena - 20 februari 2010 07:01

Fia har precis som förra gången varit jätteduktig. Den första valpen föddes i min säng, en tik på 200 gram. Nr 2 ut kom ut 30 min senare även det tik på 220 gram, en kvart senare kom sista valpen, en hane på 220 gram. Nu kan vi andas ut. Puss & Kra...

Av Helena - 20 februari 2010 05:20

Fia har varit duktig och fött en lite tik i min säng :-) Fler är på väg. ...

Av Helena - 14 februari 2010 09:09

Nu är det ingen tvekan om att Fia har bebisar i magen. Det är en otrolig aktivitet av sparkar där inne. Längtar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards