Direktlänk till inlägg 30 juni 2008

Nu ska jag lära mig att blogga!

Av Helena - 30 juni 2008 15:52

Min matte tycker att jag ska göra som min bästa kompis Salma....att blogga! Jag är lite ovan så ni får ha överseende med mig, dessutom lider jag av dyslexi som gör att jag egentligen inte så gärna skriver offentligt men saker och ting är till för att övervinnas. Eller?

Jag kan börja min blogg med att berätta att jag har varit på fyradagars läger. Min matte tycker inte att jag kan tillräckligt med trix och konster utan att vi tvunget måste lära oss mer. Nåja, det var ju faktiskt kul, riktigt kul. Nu hann vi inte träna in något nytt trick men det står flera nya trick på listan som önskemål, bland annat vill matte att jag ska lära mig stå på händer. Suck! Jag själv föredrar jag "spela död" tricken. Det tricket har jag redan lärt mig och använt mig av hela dagen.


Snark från trötta mig!

 
 
salma

salma

30 juni 2008 19:24

Hej kompis!
Jättekul att du har blivit en bloggare.

slick o kram!

http://salma.bloggagratis.se

 
Ofelia

Ofelia

30 juni 2008 20:37

Hej Fia!

Vad roligt att du ska ha en egen blogg. Jag har ju förstått via Salmas blogg att du är en kul prick så det ska bli skoj att följa dig.

Jag håller med dig, man får övervinna vissa motstånd. Jag har nog också en släng av dyslexi + att mina tassar passar inte riktigt till tangentbordet vilket gör att bokstäver vänder på sig eller uteblir helt ibland. Men jag tror att de flesta förstår ändå.

http://www.lagotto-ofelia.bloggagratis.se

 
La famiglia

La famiglia

30 juni 2008 23:37

Vad roligt Fia att kunna följa dig på detta viset. Och en hund med dyslexi, vem bryr sig. För att kunna lida av dyslexi måste man ju faktiskt kunna både läsa och skriva, och det är det minsann inte alla hundar som kan. Så självklart har vi överseende med sånt.

http://hundblues.blogspot.com

 
Larsson

Larsson

1 juli 2008 00:45

Va´skoj att du oxå har börjat blogga, Fia!

Kändes lite tråkigt att behöva skiljas från dig i Fliken men nu kan vi iaf "träffas" via bloggen...

Säg nu till din matte att vi vill se MÅNGA bilder på dig!!!

Hej från mig och Voff från Grabbarna Grus

http://www.ymer.bloggagratis.se

 
gråben o krölle o intensa

gråben o krölle o intensa

1 juli 2008 00:46

Men så roligt Fia att du har börjat blogga.
Nu ska vi följa dej med dina upptåg.
Voff puss puss

http://lagottoflickorna

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

1 juli 2008 06:05

Så kul med en Fia-blogg!!!
Lycka till med bloggandet från oss ........

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

BamBam och Johanna

6 juli 2008 13:47

Hej!!

Här kommer en liten hälsning från slemtrollet BamBam med tillhörande matte!
Kul att även ni numera har en blogg!
Vi kommer och hälsar på så mycket vi hinner!

Vi är just hemkomna efter några dagar på havets böljande vågor med båten.
Alla är minst sagt trötta i pälsen idag efter några "strapatsrika" dagar med hav, måsar, solsken och VÄRME (puh, så varmt det varit!!)!
Har i alla fall haft tillfälle att träna lite på våra senaste trix som vi började på lägret i Fliken.
Ducka, slicka, rynka nosen och halta.
Det sitter väl inte som ett "smäck" riktigt än, men det tar sig! :-)

Ha det fantastikst bra, hela familjen!'
Jag hoppas att vi får tillfälle att träffas igen!

Stor kram från oss!

// Johanna och BamBam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 6 oktober 2012 09:18

Jösse!!! Den här bloggen hade jag glömt bort att jag hade. Mats påminde mig i samband med att jag skulle försöka komma ihåg vad valparna som Fia har fått hette. Tittar tillbaka och minns dessa underbara små valpar. Några vet jag var dom finns. En som...

Av Helena - 27 mars 2010 08:52

Valparna växer så det knakar. 5 veckor idag. Här kommer lite bilder, nya och gamla.   Svea, Diesel och Nelly 4 veckor   Svea 3 veckor   Svea och Diesel 3 veckor   Nelly och Diesel 4,5 veckor      Nelly 2 veckor.  ...

Av Helena - 20 februari 2010 07:01

Fia har precis som förra gången varit jätteduktig. Den första valpen föddes i min säng, en tik på 200 gram. Nr 2 ut kom ut 30 min senare även det tik på 220 gram, en kvart senare kom sista valpen, en hane på 220 gram. Nu kan vi andas ut. Puss & Kra...

Av Helena - 20 februari 2010 05:20

Fia har varit duktig och fött en lite tik i min säng :-) Fler är på väg. ...

Av Helena - 14 februari 2010 09:09

Nu är det ingen tvekan om att Fia har bebisar i magen. Det är en otrolig aktivitet av sparkar där inne. Längtar. ...

Ovido - Quiz & Flashcards